  • Data: 2021-05-09 18:00:00
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Hmmm wszelkie dane za zeszły rok podają, że było nawet 30% mniej
    > hospitalizacji porównując rok do roku. Nie nie byli tam statyści,
    > ale bałagan wprowadzony przez rządzących w związku z nowymi
    > zasadami postępowania.

    Jest to mozliwe, zwłaszcza ze zwłaszcza w pierwszych miesiacach (luty -
    sierpien) sraczka była zdecydowanie wieksza niz potrzebna.
    Znasz ta statystyke z podziałem na miesiace?
    CZy ten spadek przypadał na ten okres który podejrzewam czy rozkładał
    się rowno po całym roku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy