  • Data: 2006-01-06 20:41:36
    Temat: Re: IP dowodem?
    Od: " Max Immelman" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widzisz, poslkie sądownictwo a tym bardziej policja są głęboko w lesie, oni
    nie znają podstaw współczesnych technologii IT co poniekąd wynika z faktu że
    nie stać ich na porządnych informatyków a zatrudniają cieci po kursach.

    Adres IP tylko skończony kretyn może być jakimkolwiek dowodem. Mogę takim
    pseudoinformatykom będocym "ekspertami" sądowymi pokazać i udowodnić to. Fakt
    jest taki że obecne technologie, złe założenia w protokołąch TCP HTTP oraz
    dziury w systemach microsoft powodują że mogę dokonywać czynów a adres IP
    będzie wskazywał na dowolny IP czy hosta nawet samego prokuratora.

    To powoduję że jeśli są jakiekolwiek wątpliwośći a w myśl prawa zawsze zakłąda
    się niewwinnośc oskarżonego to skazać za coś takiego może tylko ktoś pomylony.
    W polsce o ile mi wiadomo nikogo za to nie skazano chyba że były inne dowody.

    IP nie jest żadnym dowodem, jest szereg projektów opensource które zaewniaja
    anonimowość czy podszywanie siępod dowolną osobę. W razie problemów służe
    ekspertyzami. Mogę obalić każdą teorię przed każdym sądem.