    From: o...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IDIOCI NA DROGACH
    Date: Mon, 8 Jun 2009 23:23:07 -0700 (PDT)

    On 9 Cze, 07:59, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > wez pod uwage, ze wyobrazenie o sytuacji niebezpiecznej jest wzgledne. Moze
    > tobie wydawalo sie, ze on jest blisko i nie da rady a tak naprawde bylo duzo
    > miejsca.

    <ciach>

    No i właśnie dlatego ten filmik. Zeznania mogą być bardzo subiektywne,
    wiadomo że czasami przy manewrze wyprzedzania trzeba jechać znacznie
    szybciej niż nakazuje ograniczenie. Inna sprawa że mnie uczyli, aby
    takie manewry wykonywać gdy są ku temu warunki, ten typ miał do wyboru
    albo czołówkę z tirem, albo czołówkę z wysepką i znakiem ze strzałką,
    albo zderzenie boczne ze mną, co trudno uznać za takowe.

    Szukam raczej prostej, anonimowej recepty: jest poważne wykroczenie,
    jest nagranie, widać winnego - koniec kropka.

    PS. Na marginesie - to że ty czujesz się pewnie wymijając na siódmego,
    nie znaczy że tak samo będzie to postrzegała 50letnia kadrowa
    wracająca do dzieci po pracy. Takie zachowanie to kompletny brak
    empatii i wyobraźni, tępiłbym bez mrugnięcia okiem