  • 1. Data: 2003-08-20 23:35:26
    Temat: IDEA - brak zgody na przetwarzanie danych - nie przestrzegaja
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Pomimo, ze mam w umowie brak zgody na przetwarzanie moich danych w celach
    marketingowych przychodza smsy z reklamami Idea. Rozne quize, loga i konkursy.
    Do tego ostatnio co pare dni sie nagrywa "poczta glosowa" z reklamami idei.
    Zadzwonilem na infolinii i potwierdzili, ze to reklamy marketingowe i musialem
    dac zgode aby je otrzymac, co nigdy nie zrobilem.

    Co moge im zrobic? Sprawe do sadu o zlamanie ustawy o danych osobowych ? Mam w
    umowie brak zgody. Moge rozwiazac umowe ? Czy moge sie domagac np 2 kolejne
    miesiace abonamentu gratis w zamian polubownego zakonczenia sprawy ?

    Jaka reklamacje skladac? Na jakie paragrafy ustawy sie powolywac ?

  • 2. Data: 2003-08-21 00:03:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To jest spam, czyli wykroczenie. Poszukaj w googlach po tym temacie, to
    powinieneś znaleźć kilka wątków na tej grupie, jak wchodziła w życie ustawa
    o spamie.

  • 3. Data: 2003-08-21 09:43:58
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik kuba <k...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...

    > marketingowych przychodza smsy z reklamami Idea. Rozne quize, loga i
    konkursy.
    > Do tego ostatnio co pare dni sie nagrywa "poczta glosowa" z reklamami
    idei.

    Może to, co robią nie do końca zgodne z prawem, ale wystarczy zadzwonić pod
    *22 i powiedzieć, że nie życzysz sobie otrzymywania tego typu. Po kilku
    takich telefonach jestem już wolny od wszelkich smsów. Niestety od poczty
    głosowej się nie uwolniłem...

  • 4. Data: 2003-08-21 16:34:40
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "corner" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > *22 i powiedzieć, że nie życzysz sobie otrzymywania tego typu. Po kilku
    > takich telefonach jestem już wolny od wszelkich smsów. Niestety od poczty

    Mysle, ze po to w umowie zaznacza sie brak zgody na przetwarzanie danych,
    zeby NIE TRZEBA BYLO DZWONIC, zeby nie przysylali reklam.

    Kania