  • 1. Data: 2010-02-01 11:23:31
    Temat: Czas na rozwiązanie umowy kredytowej zawartej poza lokalem
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Witam.

    Kilka dni temu zawarłem umowę na limit kredytowy w mBanku. Umowa została
    podpisana u mnie w mieszkaniu 18-01-2010. Z racji tego, że przedstawiciel
    wprowadził mnie w błąd chciałbym z tej umowy zrezygnować. Czy i ile mam czas
    na rozwiązanie umowy. Czy tutaj też obowiązuje 10 dni od daty podpisania
    umowy? Liczą się tylko dni robocz? Jeśli datą podpisania umowy jest
    18-01-2010 to do kiedy mogą ją rozwiązać bez podania przyczyny (o ile wogóle
    mogę).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-01 11:33:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 12:23:31 +0100, Marcin napisał(a):

> [...]
    > podpisania umowy? Liczą się tylko dni robocz? Jeśli datą podpisania
    > umowy jest 18-01-2010 to do kiedy mogą ją rozwiązać bez podania

    10 dni od daty zawarcia umowy. 28 stycznia Twoje uprawnienie wygasło.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-02-01 11:44:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 11:33:54 +0000, Olgierd napisał(a):

    > 10 dni od daty zawarcia umowy. 28 stycznia Twoje uprawnienie wygasło.

    Chyba, że nie było pisemnej informacji o możliwości rozwiązania umowy.
    Wtedy w zasadzie 3 miesiące.

  • 4. Data: 2010-02-01 12:46:47
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest 18-01-2010 to do kiedy mogą ją rozwiązać bez podania przyczyny (o ile

    na czym polegalo wprowadzenie w blad?

  • 5. Data: 2010-02-01 13:23:29
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > na czym polegalo wprowadzenie w blad?

    Chciałem zwiększyć limit kredytowy. Dostałem zapewnienie (mailow, ustne), że
    zostanie pobrana prowizja w wysokości 1,5% wartości podwyższenia kredytu.
    Prowizja została naliczona od całej kwoty (poprzedni limit + kwota
    podwyższenia).

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-02-01 14:18:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > że zostanie pobrana prowizja w wysokości 1,5% wartości podwyższenia
    > kredytu. Prowizja została naliczona od całej kwoty (poprzedni limit +

    no to jest oszustwo

  • 7. Data: 2010-02-02 13:01:21
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    > ustne), że zostanie pobrana prowizja w wysokości 1,5% wartości
    > podwyższenia kredytu. Prowizja została naliczona od całej kwoty

    Zacznij od wysłania do nich tej wiadomości w której cię zapewniano,
    niech się wytłumaczą.

    W podpisanej umowie jest że od całości?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2010-02-02 13:10:36
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zacznij od wysłania do nich tej wiadomości w której cię zapewniano,
    > niech się wytłumaczą.
    >
    > W podpisanej umowie jest że od całości?

    nie ma znaczenia c o jest napisane faktem jest ze przedstawiciel wprowadzil
    w blad w celu uzyskania korzysci

  • 9. Data: 2010-02-02 14:56:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > nie ma znaczenia c o jest napisane faktem jest ze przedstawiciel
    > wprowadzil w blad w celu uzyskania korzysci

    I jak to udowodnisz, hmm?

  • 10. Data: 2010-02-02 18:05:10
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > I jak to udowodnisz, hmm?

    Niestety w umowie jest, że od całośc będzie pobrana prowizja. Zapewnienia
    doradcy, że prowizja będzie od kwoty podwyższenia, udowodnię (mail). Nie
    udowodnię, że zrobił to w celu osiągnięcia korzyści. Nie wiem na jakiej
    pozycji stawiają mnie te fakty, mam nadzieję, że nia na spalonej ;).