    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Date: Thu, 28 Feb 2019 13:48:45 GMT

    On 2019-02-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nadal prawdopodobne, ze wydaje je parami, albo ze nawet losowo ...

    Ale jak parami, jeśli dyżurny, czy ktoś potem przejmuje i doładowuje? Po
    co miałoby to być parami skoro to dwa niezależne urządzenia?

    > wiec statystycznie tyle samo przezyly.

    Chorują i urlopują się też parami? :)

    > Przez 8h ?

    Teraz była po prostu jej kolej. Nikt nie lubi marznąć.

    > Poza tym u mnie to akurat niezla wiosna jest tej zimy :)

    No właśnie. Pan siedział akurat przy nawiewie. 8h.

    > Nie mowie nie, ale chyba ich jakos sprawdzaja.

    Nie wiadomo, ale skoro to (wyładowane aku) wygląda na normę to w sumie
    po co sprawdzać?

    > Ale kto zamawial ?
    > Komendant Policji, czy Minister Ochrony przed Sluzbami Panstwa ? :-)
    >
    > To zamowil takie, ktore najlpiej pasuja policji :-)

    Jeszcze z jedna taka wtopa i będzie sukces wizerunkowy na miarę
    Stachowiaka. Jedyne co ich w sumie ratuje to ta ofiara. Już z
    przedkamerowego opisu w Wyborczej zawiewało z lekka dramakłinem.

    > Ładowarki dali dwie, ale gniazdko zapalniczki jedno :-)

    No rozumiem, ale skoro to właśnie ten kultowy przypadek, że tylko jeden
    umie pisać to tym bardziej jedno powinno wystarczyć.

    > Z tego co sie czasem czyta ... to lepiej nie.
    > Funkcjonariusz odpowiada materialnie, uszkodzi sprzet, to placi.
    > I nie ma tlumaczenia, ze niewinny.
    > Wiec skoro bateria starcza na 12h, to po co zabierac ladowarke :-)

    Duzo ładniej by zabrzmiało "bo jeszcze kto ukradnie".

    Bedzie robota dla biegłego.

    --
    Marcin