  • Data: 2019-02-28 21:41:01
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2019 o 13:09, J.F. pisze:

    > Takie same akumulatory, taki sam prad, to i w tym samym czasie sie
    > wyczerpia.
    >
    > Bo z drugiej strony ... czy mieli powod, aby ich nie wlaczac przy tej
    > pani ?

    Zapewne po fakcie mieli powód, żeby nagranie się nie nagrało. Niestety -
    jak z politykami - po czym poznać, że kulson kłamie tłumacząc czemu
    dowody nie zostały zabezpieczone/zginęły z magazynu/nie nagrało się? No
    jak rusza ustami.

    Jak dla mnie to sami sobie robią pod siebie. Przecież w te głupie
    tłumaczenia nikt nie wierzy, a każdy myślący wie, że odchodzi tam
    ordynarne niszczenie dowodów, krytr potem przez prokuraturę, bo ta z
    automatu powinna się włączać w przypadcku podejrzenia niszczenia
    dowodów. A potem jęczą, że ludzie kulsonom nie ufają. No sami sobie pracują.

    Shrek