    From: "Sonix" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hodowla bydła + teren zabudowany
    Date: Mon, 17 Apr 2006 20:15:07 +0200

    Użytkownik "Artur Golanski" napisał :

    > Nie ma konia nie ma tego problemu ;-D
    Ale jest koń i jest problem

    > Dalej to tylko twoje subiektywne odczucie. Urzędnik dla którego
    > zapach, no niech będzie ogólnie woń, banknotów jest milsza niż inne
    > stwierdzi, że wcale nie śmierdzi, skoro smród jest niemierzalny.
    Czyli generalnie mogę sobie zrobić na podwórku skład zgniłych jaj i jak mi
    ich aromat nie będzie przeszkadzał to sąsiadom też nie powinien przeszkadzać
    ?

    > Znów wracamy do punktu wyjścia. najpierw należy obiektywnie
    > stwierdzić, że śmierdzi. Na chwilę obecną nie ma przepisów ws smrodu.
    j.w. Dodam jeszcze, że oprócz smrodu są chmary much, które kąsają.

    > A powinno, bo gdy ma pozwolenie, to oznacza, że robi to zgodnie z
    > prawem i zabronić mu tego nie można. Poza tym, jesli mu zabronisz
    > hodować prosiaczków, to z czego będziesz jadł kiełbaski, chyba nie z
    > konia ;-)
    Wybadałem sprawę i pozwolenie na handel i prowadzenie agencji towarzyskiej
    dla krów ów osobnik posiada. Ale nie ma innego pozwolenia - nie wiem czy
    powinno być na hodowlę, przechowywanie czy jakieś inne.

    > Tylko jeśli nie smierdzi ;-)
    Kółko graniaste :)

    > A zupełnie poważnie - Wesołych Świąt i usmiechnij się!
    Dzięki i wzajemnie :-)

    PS. Co mi grozi za strzelanie z legalnej wiatrówki do trzody chlewnej ?

    http://tiny.pl/g29
    Sonix