    From: "J.A." <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Date: Tue, 19 Sep 2006 17:27:19 +0200
    <eelm1l$aa0$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    <1...@4...net>
    <0...@n...lechistan.com> <eemdiu$lp5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fkucjip9ck98$.nsvtsoxcknyd.dlg@40tude.net>
    <k...@n...lechistan.com>
    <1...@4...net>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <zyk7v6592syo$.p18cajnu7ff$.dlg@40tude.net>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <7ghkg0dptc5v.pprgii07u0rs$.dlg@40tude.net>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <1epokxw10i9kl$.1a9847da8vmtn.dlg@40tude.net>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <jn10sntukrzw$.1qxxzh4nui0em.dlg@40tude.net>
    <s...@1...acn.waw.pl>

    Tue, 19 Sep 2006 11:26:24 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Renata
    Gołębiowska napisał(a):

    > Miałam, to nie była jedyna dostępna oferta. Ale co to ma wspólnego z
    > plecakami w sklepie?

    Ano to ma wspólnego, że każda linia ma pewne prawa.
    Jak sobie na liniach do Londynu zażyczą, żeby nie brać żadnego
    bagażu podręcznego, to klient może tylko psioczyć, a bagażu nie
    weźmie.
    Jak ci się nie podoba jeden hipermarket, to idziesz do innego
    albo rezygnujesz.
    Nie podoba ci się jeden samolot, to bierzesz inny, albo
    rezygnujesz.

    > Nie czytałam regulaminu. Kupiłam konkretną usługę. Na konkretny lot,
    > na konkretną klasę, na konkretną ilość bagażu.

    Czyli wybierasz z tego, co ci dają.
    Gdyby ci nie dali oferty, nie miałabyś z czego wybrać.

    > Co otóż to? Czy zakaz kupowania wycieczki na Teneryfę w danym biurze
    > jest w regulaminie, o którym cały czas coś bredzisz?

    Nie bredź o zakazie kupowania wycieczki, bo nie o tym mowa.
    Mowa jest o tym, że akurat ta linia może nie mieć oferty na 50
    kilo bagażu i wtedy nic jej nie zrobisz. Musisz szukać innej.

    > A ty dalej te swoje bzdury. Wycieczka na Teneryfę nie jest w żadnym
    > regulaminie tylko w katalogu produktów, tak samo jak lot samolotem.

    Bredzisz.
    Polecieć sobie możesz, ale nie każda linia na Teneryfę musi
    wydawać zgodę na przewóz 50 kg bagażu.
    Jeśli nie wyda, nic jej nie zrobisz i szukasz innego połączenia
    albo rezygnujesz.
    Dokładnie tak jest w hipermarketach.
    Nie podoba im się twój plecak, idziesz gdzie indziej.

    --
    J.A.