  • Data: 2006-09-19 15:50:18
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Sep 2006 08:39:35 -0500, na pl.soc.prawo, witek
    napisał(a):

    > Zgadza się.
    > I przewożnik przewozu tego roweru odmówić ci nie może, skoro taką usługę
    > oferuje.

    O ile dopuszcza przewóz roweru.
    A jak nie dopuszcza, to do widzenia.

    > Tak samo jak nie ma wpywu na to, z jakim plecakiem przyjdziesz kupić bilet.

    Bredzisz.
    Nie chodzi o to z jakim plecakiem przychodzisz kupić bilet, tylko
    czy ci pozwolą wnieść go do samolotu.
    Jeśli nie pozwolą, bo nie zgadzają się na takie plecaki, to też
    do widzenia.
    Ty oczywiście lecieć możesz. Tyle że bez plecaka.

    --
    J.A.