  • Data: 2006-09-19 15:40:50
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    mr.all wrote:

    > ;-)
    > Tam sie nie sprzedaje?

    Sprzedaż to niekoniecznie sklep.

    Macro to hurtownia.

    > Po co wpuszczac, skoro nie mozna sprzedawac...

    A po co wolno wchodzić do sklepów z bronią także ludziom bez zezwolenia
    na broń?

    > Recepta, pozwolenie na bron..;-)

    Przepisy, przepisy, przepisy.

    > A skad masz wiedziec, ze popelnil wykroczenie, czy przestepstwo, jesli tylko
    > zauwazasz, ze gosc przechodzi przez bramke w niezalecanym kierunku lub ma

    O czym ty bredzisz?

    > plecak na grzbiecie? Czy aby nie po skontrolowaniu plecaka, pazuchy... Na
    > jakiej podstawie ma sie odbyc kontrola, ujecie?

    Nie masz prawa do kontroli. Podstawą do kontroli może być np.
    zarejestrowany obraz z kamery (że ktoś coś skrycie chowa) albo np.
    uruchomienie się bramki wykrywającej aktywne znaczniki na towarach.

    W każdym innym przypadków próba zatrzymania jest nielegalna. A
    przeszukania dokonać może jedynie funkcjonariusz policji.

    > Jak wiec proponujesz rozwiazac problem sprawdzenia niewinnosci klienta?

    Nijak. To winę trzeba udowodnić. Jak ci się nie podoba - won na Białoruś.