  • Data: 2006-09-18 23:18:50
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    mr.all wrote:

    > Dla mnie to bez sensu, ale pewnie tylko dla mnie.

    Po prostu jesteś dość ograniczonym stworzonkiem i nie dostrzegasz
    możliwości, które ciebie nie dotyczą.

    Przykład: jest sobie milioner, który licencji pilota nie ma, ale stac go
    na zakup samolotu i zatrudnienie pilota.

    Teraz dotarło?

    > Nie. Mowilismy o sprzedawaniu klientowi, co nie ma kasy. Sprzedawca ma prawo
    > odmowic sprzedazy w tym wypadku.

    Ale nie ma prawa odmówić możliwości zapoznania się z ofertą. Zresztą
    póki nie dojdzie do płacenia, skąd będzie wiedział, że nie ma kasy?