  • Data: 2006-09-19 05:13:32
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Sep 2006 00:16:50 +0200, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Teraz to już bełkot totalny generujesz...
    > [ciach]

    Znaczy uważasz, że jest inaczej, czy nie masz argumentów?

    > Ciekawe, bo wg. ciebie mogą sobie wymagać nawet zostawiania elektroniki
    > w szafce.
    >
    > Schizofrenia?

    Wręcz odwrotnie.
    Schizofrenią jest dla mnie stanowisko, że tenże sam plecak jest
    groźny w zależności od miejsca w którym się znajduje.
    Jak wchodzisz do hipermarketu to ci nikt zawartości plecaka nie
    sprawdza. Wchodząc do samolotu straciłem za to nożyczki do
    paznokci i nowo zakupiony komplet igieł, bo jakiś debil doszedł
    do wniosku, że to są przedmioty groźne.
    Zaproponowałem mu, że mogę mu też oddać długopis, bo jest dużo
    groźniejszy od małych nożyczek - dłuższy i ostro zakończony, ale
    powiedział, że długopisów nie mają w wykazie.

    A w wiadomościach TV słyszę, że ludzie się na to godzą, bo chcą
    latać bezpiecznie, jakby w hipermarkecie nie można było zamachu
    też zrobić.
    Tfu, tfu, żebym nie powiedział w złą godzinę, bo też jeszcze
    jakichś antyterrorystów wystawią i będą rewidować.

    --
    J.A.