  • Data: 2006-09-19 06:11:47
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Sep 2006 07:37:57 +0200, na pl.soc.prawo, Kira
    napisał(a):

    > Re to: J.A. [Mon, 18 Sep 2006 22:42:17 +0200]:

    > Mi się wydaje że różnica jest zasadnicza- w samolocie płacę
    > za usługę (przelot) a w markecie za towar (chlebek itp).

    W obydwu wypadkach nie umawiasz się na plecaki.
    Plecaki to sprawa regulaminu wewnętrznego.
    Na to samo więc wychodzi.

    > Nie umawiałam się na oddychanie.

    W samolocie też się nie umawiałas na oddychanie, tylko na
    przelot.

    > Fajnie, ale tam ten bagaż szkodzi wszystkim pasażerom. W czym
    > ci zaszkodzi w markecie plecaczek na grzbiecie innego klienta?

    No nie przesadzaj. Wszystkim nie szkodzi, chociaż rzeczywiście
    miejsca w samolocie jakby mniej.
    No, ale jeśli np. koło mnie miejsce jest wolne, to co to komu
    przeszkadza?

    --
    J.A.