  • Data: 2006-09-18 00:02:11
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "Problemy w familiadzie" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > Nie da się podać czegoś czego nie ma.

    Jotte uważa, że "obowiązuje prawo" i przedsiębiorca musi go
    przestrzegać. Czekam, aż wyjaśni, jakie prawo zakazuje ustanowienia
    wewnętrznego regulaminu na terenie przedsiębiorstwa.

    > Podaj jakie prawo pozwala właścicielowi sklepu takie prawo wprowadzić.

    Skoro nie ma prawa, które zabrania ustanawiać regulamin sklepu... a
    sklep ma własny regulamin... to o co chodzi? Poza tym jest tzw. prawo
    rynku, które mówi "jeśli mi się nie podoba jakiś sklep, to tam nie
    chodzę" a nie piszę skarg na usenecie.