  • Data: 2006-09-17 23:50:37
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Problemy w familiadzie wrote:

    > W jakich konkretnie? Co to jest "odpowiednie"?

    Tak na początek to zapoznaj się z Konstytucją.

    [ciach]

    > Jakie prawo stanowi, że właściciel sklepu nie może wprowadzić
    > obowiązujących w nim zasad w tym obowiązku pozostawiania bagażu w
    > szafce? Podaj konkretną ustawę, ustęp, paragraf.

    Konstytucja. Ograniczenia swobód obywatelskich muszą mieć rangę ustawy.

    Wchodzę na teren udostępniony publicznie. Porządku publicznego nie
    zakłócam, przestępstw ani wykroczeń nie popełniam. Właściciel terenu nie
    ma prawa skutecznie nakazywać mi zdjęcia plecaka. Ani zakazywać
    fotografowania. Czerwonych skarpetek też nie może się czepiać.