eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarket, niewpuszczenie na teren sklepu, odmowa sprzedazy › Re: Hipermarket, niewpuszczenie na teren sklepu, odmowa sprzedazy
    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarket, niewpuszczenie na teren sklepu, odmowa sprzedazy
    Date: Mon, 19 Dec 2005 18:05:39 +0100

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Glupoty gadasz. To reguluje inna ustawa.

    Znaczy co nie tak powiedzialem? Moze faktycznie zly przyklad podalem.
    Ale moim zdaniem najblizszy, zeby przyblizyc, ze "uzasadniona przyczyna"
    to nie jest dowolne widzimisie sprzedawcy, a juz na pewno nie
    tlumaczenie, ze "jak wy mi to wszystko wykupicie to inni tego nie kupia"
    - bo akurat uwierze, ze sprzedawca totaki dobry mikolaj co chce
    wszystkim rowno i sprawiedliwie towar udostepniac. A jesli wystawia
    towar w cenach dumpingowych - to juz jest ryzyko sprzedawcy, ze moze
    znajlesc sie taki klient, ktory akurat ten towar kupi i wykupi.

    --
    *
    *|\