  • 1. Data: 2011-04-14 02:56:52
    Temat: Hazard w internecie
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    Jaki jest obecnie stan prawny? Czy jest zakazany, dopuszczony pod
    pewnymi warunkami, czy planowane jest zakazanie?

  • 2. Data: 2011-04-14 07:01:03
    Temat: Re: Hazard w internecie
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 04:56, Ignacy pisze:
    > Jaki jest obecnie stan prawny? Czy jest zakazany, dopuszczony pod
    > pewnymi warunkami, czy planowane jest zakazanie?

    Planowanie czego? ciąży?

  • 3. Data: 2011-04-14 07:15:18
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-04-14 09:01, PesTYcyD pisze:

    > Planowanie czego? ciąży?

    Nie planowanie ale czy rząd nie planuje zakazania, nie wiem czy teraz
    jest legalny, bo jeśli chodzi o SMS-owy to tak.

  • 4. Data: 2011-04-14 08:23:15
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 09:15, Ignacy pisze:
    > Nie planowanie ale czy rząd nie planuje zakazania, nie wiem czy teraz
    > jest legalny, bo jeśli chodzi o SMS-owy to tak.

    Granie na giełdzie jest legalne, obstawianie kursów walut również więc
    hazard tak czy inaczej ma się dobrze. Co nie zmienia faktu że internet
    jest eksterytorialny i możesz sobie założyć stronę np ruletka.pl
    zarejestrować ją w Bangkoku czy Manili i z stamtąd prowadzić biznes.
    Dodajesz informację jak ominąć ewentualne blokady przez serwery proxy i
    jedziesz z firemką.

  • 5. Data: 2011-04-14 08:48:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-04-14 04:56, Ignacy pisze:
    > Jaki jest obecnie stan prawny? Czy jest zakazany, dopuszczony pod
    > pewnymi warunkami, czy planowane jest zakazanie?

    Zakazany i ze hohoho.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2011-04-14 08:49:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-04-14 10:23, PesTYcyD pisze:
    [..]
    > Dodajesz informację jak ominąć ewentualne blokady przez serwery proxy i
    > jedziesz z firemką.

    A na drugi dzień weseli panowie zwijają Cię do aresztu jeśli nadal
    mieszkasz w Polsce.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2011-04-14 10:17:01
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 10:49, Arek pisze:
    > A na drugi dzień weseli panowie zwijają Cię do aresztu jeśli nadal
    > mieszkasz w Polsce.

    Co nie zmienia faktu, że każda firma zarejestrowana po za granicami
    Polski będzie mogła sobie zrobić stronę z grami hazardowymi w języku
    polskim. Wystarczy mieć konto bankowe za granicą i udział w grach jest
    raczej nie do wykrycia. Ograniczenia są śmieszne, bo zakładają, że
    istnieje coś takiego jak "polski" internet.

  • 8. Data: 2011-04-14 11:22:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-04-14 12:17, PesTYcyD pisze:
> [...]
    > raczej nie do wykrycia. Ograniczenia są śmieszne, bo zakładają, że
    > istnieje coś takiego jak "polski" internet.

    Istnieją też inne formy płatności jak ukash

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2011-04-14 11:30:58
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 13:22, Arek pisze:
    > Istnieją też inne formy płatności jak ukash

    Zgadza się, jest wiele form transferu pieniędzy, które będą po za
    kontrolą. Dlatego to prawo jest absurdalne.

    to jest ciekawe:
    http://www.pokertexas.pl/poker-news/poker-online-tus
    k-konferencja

    "Na drugie pytanie, które dotyczyło gry w pokera online na zagranicznych
    serwisach, które nie zdecydują się na działalność w Polsce premier
    ponownie odpowiedział niezbyt jasno mówiąc, że "Przekonamy firmy, że
    lepiej prowadzić legalny biznes zgodnie z naszym prawem, a ci co się nie
    dostosują będą skutecznie eliminowani". "

    Na jakiej zasadzie chcą przekonać firmę zarejestrowaną na przykład na
    Fiji albo innych egzotycznych wysepkach. Opłata może pójść paypalem,
    albo jak wspomniałem za pomocą konta bankowego np w UK i pozamiatane.
    Blokowanie domen jest dla lamerów więc przyjmijmy że to żadna przeszkoda.

  • 10. Data: 2011-04-14 12:07:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.04.2011 13:30, PesTYcyD pisze:

> [...]
    > Na jakiej zasadzie chcą przekonać firmę zarejestrowaną na przykład na
    > Fiji albo innych egzotycznych wysepkach. Opłata może pójść paypalem,

    Agent Tomek zostanie zreaktywowany, dostanie giwerę i licencję na
    zabijanie ;-/

    > albo jak wspomniałem za pomocą konta bankowego np w UK i pozamiatane.
    > Blokowanie domen jest dla lamerów więc przyjmijmy że to żadna przeszkoda.

    Jakie blokowanie masz/mają na myśli?