  • Data: 2013-02-17 02:13:22
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michoo napisał:

    > Co poza _intencją_ w takim razie rozróżnia legalność od nielegalności?
    > Bo urządzenie nie rozróżnia - działanie jest jedno, różni się tylko CEL
    > działania.

    To powiem tak - kolś ze słuchawką z TPSA, co diagnozuje połaczenia -
    legalne. Ten sam koleś po godzinach, podłuchujący erotyczną telelinię
    sąsiadki z jej kochankiem - nielegalne. Intencja zatem.

    > Ok, czyli dostajemy zbiór pusty:
    > - konie trojańskie są do monitoringu

    Ja dobrze pamiętam, że SONY taki manewr zastosowało? Rootkit jakiś na
    płytach Audio?

    > - "narzędzia hackerskie" - do pentestów

    harcerskie! ;) Finka do otwierania konserwy! ;)

    Albo Szwedka... nigdy nie wiem ;)