  • Data: 2002-06-07 14:03:56
    Temat: Re: Gwarancja - wymiana na nowy
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:adpp8l$mec$1@news.tpi.pl

    | Faktycznie nie znałem tego rozporządzenia. Ale w KP zaktualizowanym
    | ostatnio AFAIK w 2002r nie ma wymagu, by rzecz była nowa.

    Tyle, ze nowelizacja KC nie dotyczyla tej kwestii.

    Ostatnia (i jedyna) zmiana art. 560 KC miala miejsce 28 grudnia 1996 r. (3
    miesieczne vacatio legis ustawy z dnia 23 sierpnia 1996 r. o zmianie
    ustawy - Kodeks cywilny - ogloszona 27 wrzesnia 1996 r.).

    Mimo zmiany art. 384 KC (delegacja dla Rozporzadzenia RM z 1995 r.), to
    rozporzadzenie nadal obowiazuje (choc szykowane sa zmiany AFAIK na korzysc
    klientow).

    ->piotr