eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera. › Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowykomputera.
  • Data: 2002-09-30 22:24:19
    Temat: Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowykomputera.
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I czego trollu znow zawracasz glowe.
    Czemu nie piszesz merytorycznie.
    Te 30 srubek i 15 wtyczek to z instrukcji producenta komputera i plyty
    glownej.
    Zmontowanie jest latwe, tanie i proste i mozna samodzielnie.

    Ale gdy jednak chce aby to producent mi zmontowal,
    to chce tylko tego montazu,
    a nie dodatkowych ciezarow jak chlop panszczyzniany
    i jako konsument nie chce placic dodatkowej renty,
    ktora jest nienalezna.
    I nie niby kupuje, ale kupil
    i to jest temat dla ministra handlu,
    aby takich praktyk monopolistycznych nie dopuszczac.

    I nie pytaj po co kupielm.
    Kupilem bo mi odpowiada,
    a rozbudowuje, bo tego wymagaja moje potrzeby
    a zadnych dodatkowych obciazen finansowych, wozenia komputera
    kilkadziesiat kilometrow aby zamontowac DVD, czy karte sieciowa
    nie przewiduje,
    chocbym mial zwrocic sie do urzedu antymonopolowego o pomoc.
    Jezeli skladaczowi montaz sie nie oplaca i oczekuje dodatkowej daniny w
    formie dziesieciny,
    to niech komputerow nie produkuje.
    A jezeli juz produkuje to niech pod grozba zadnej dodatkowej wiazanej
    uslugi nie wymusza.

    A jak juz to bezplatnie, a jak odplatnie to nieobowiazkowo,
    gdyz narusza w ten sposob rownosc stron.

    Rozbudowa komputera nie jest czynnoscia specjalistyczna,
    a wrecz trywialna, zalecana przez producentow podzespolow
    i dokladnie opisana w dolaczanych instrukcjach.
    A skoro sami producenci podzespolow dokladnie opisuja konsumentom jak
    nalezy dokonywac rozbudowy, to producent komputerow nie moze tych
    relacji naruszac i utanawiac swoje wlasne zasady, monopolizujace jego
    rynek zbytu, jak i generujace nieuzasadnione dochody.

    I to jest przeciez oczywiste i kazdy producent komputerow sie z tym
    zgadza, ze jedyny cel takiego sformulowania warunkow gwarancji,
    to generowanie dodatkowego zysku, juz po zakupie komputera.
    Czyli dzialania niedozwolone.
    Koniec kropka.

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).