eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na sprzęt RTV › Re: Gwarancja na sprzęt RTV
  • Data: 2003-02-26 22:17:14
    Temat: Re: Gwarancja na sprzęt RTV
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3E5CBE00.6060902@poczta.onet.pl...

    > No nie, ale kto powiedział, że nie jest. Wada nie musi istnieć w
    > momencie kupna, tylko wynikać z przyczyny wtedy istniejącej. Zauważ, że
    > jakoś przyjęło się domniemanie, że ta przyczyna istniała w momencie
    > sprzedaży (np kiepska jakość). To czy w tym wypadku tak było i uda się
    > to udowodnić jeśli sprzedawca by zaprzeczył... No cóż, nie ocenimy tego.
    >
    Ano. Tak tylko zaznaczam, że nie jest zawsze tak, że lepiej skorzystać z
    rękojmi, bo fajniejsza. Czasem można złapać tylko za gwarancję. A swoją
    drogą masz rację, że wykształciło się takie domniemanie. Teraz przy
    niezgodności z umową jest ku temu przynajmniej prawne uzasadnienie w postaci
    tego domniemania, ze jesli sie ujawni w ciagu 6 mies.... No w ogole
    'niezgodnosc' jest luzniejszym pojeciem niz 'wada'/

    Pozdrawiam

    --
    Depi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1