  • Data: 2005-05-30 15:11:26
    Temat: Re: Gwarancja na naped po naprawie
    Od: Tomke <p...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po długiej i burzliwej dyskusji Tomek napisał(a) to co chciał:

    > Witam!
    > Wlasnie odebralem nagrywarke DVD z naprawy. Dostalem inna z nowym
    > numerem seryjnym. Pani z serwisu twierdzi ze na ta nowa nagrywarke
    > mam gwarancje tylko na czas pozostaly z nagrywarki ktora sie
    > zepsula (gwarancja byla na 2 lata, pozostalo mi ok 8 miesiecy).
    > Moim zdaniem w przypadku wymiany nagrywarki na inna nalezy mi sie
    > pelna 2 letnia gwarancja. Jak wyglada pod tym wzgledem prawo?
    > Prosze o jakies podstawy prawne. Jak taka sprawa wyglada w
    > przypadku rekojmi?

    Pani z serwisu nie ma racji.
    Przysługuje ci pełna gwarancja gdyż dostałeœ nowy produkt i gwarancja
    liczy się od nowa.

    Jeœli byœ otrzymał starš nagrywarkę(poprzedniš) tylko naprawionš to
    gwarancja by się liczyła po staremu(czyli te 8 miesięcy)

    Reszte możesz poszukać tu:
    http://ww20.mediarun.pl/
    to jest strona federacji konsumentów

    Tomek