  • Data: 2009-04-27 08:00:34
    Temat: Re: Gwarancja na buty a "długotrwałe użytkowanie"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gt3don$d9g$1@news.task.gda.pl...

    > to jest wlasnie dobrym rozwiazaniem

    Złym.

    > producent musialby udowadniac ze nie jest wielbladem

    I niech udowadnia.
    Zakładasz, że 100% klientów to cwaniaki, które będą kombinować, żeby zysk
    był większy.
    A niestetym prawda jest taka, że może i tak jest, ale nie wśród klientów,
    tylko wśród sprzedawców, w znakomitej większości przynajmniej.

    Klient nie ma wpływu na to z czego i jak robi buty producent, więc jemu jest
    ciężej udowodnić na czym polegał jego błąd.
    Więc nie po jego stronie powinien leżeć ciężar dowodu.