  • Data: 2009-04-27 06:08:49
    Temat: Re: Gwarancja na buty a "długotrwałe użytkowanie"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:
    > wiadomości news:

    > Nic takiego nie napisałem, więc daj sobie spokój z wypisywaniem bzdur.

    Dla przypomnienia zatem zacytuję dwa fragmenty Twojej "twórczości":

    "Nie może być też tak, że ma ją sklep, a do sądu musi iść klient.
    Niech będzie odwrotnie, choćby w takich oczywistych przypadkach - jak
    sklep sprzedał bubel, niech zwraca kasę i idzie walczyć do sądu, że to
    nie był bubel.
    Od razu by spadła liczba chętnych do handlu bublami. "

    oraz

    "> Niby co? Brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji.

    Ano właśnie.
    I tym samym powinno skutkować odrzucenie reklamacji, na które klient nie
    wyraża zgody, a sprzedawca nie kieruje sprawy do sądu. "

    > Nie pisałem też że musi do komornika. ;-)

    Czyli konsument sam ma przeprowadzić egzekucję?

    > Zatem pierdzielisz głupoty.
    > Może Ci się wydaje że jesteś śmieszny, ale niestety, jesteś tylko żałosny.

    Skończyły się argumenty?

    --
    Liwiusz