  • Data: 2004-10-21 17:58:51
    Temat: Re: Gwarancja "door to door"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grzech" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cl7nq7$cec$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam dostarczyć dowód zakupu, opis usterki i gwarancje.
    > I tu mam pytanie..
    > Czy jest coś na co powinienem zwrócić uwagę?

    Wykonać kserokopie wysyłanych im dokumentów, bo mogą zginąć.

    > Czy mam się jakoś zabezpieczyć przed "ignorancją" kolejnego serwisanta?

    Chyba się nie da.

    > Czy mam jakieś prawo odzyskania kasy (czy jest to realne)?

    > Z tego co zdążyłem wygooglować to ten model tak już ma i nie można tego
    > naprawić. A serwisy kombinują jak mogą...

    Ja bym wydrukował te wyniki googlowania i do rzecznika konsumentów się
    przeszedł. Być może uda się to uznać za wadę towaru, więc zwrot pieniędzy
    byłby realny. Ale podejrzewam, że dobrowolnie tego nie zrobią. Przeszedł bym
    się do rzecznika, zanim wyślesz na Twoim miejscu.