-
Data: 2004-10-27 22:46:34
Temat: Re: Gwarancja "door to door"
Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]grzech wrote:
> Dzięki za odzew :)
>
> Byłem w Klubie Federacji Konsumentów i tam poradzono mi abym oprócz:
> - dowodu zakupu
> - gwarancji
> - opisu usterki
> dołączył jeszcze swoje żądanie np: w przypadku niemożliwości
> naprawienia zwrot kosztów, oraz zaznaczył że powiadomiłem o tym FK
> przekazując kopie wszystkich przesłanych dokumentów.
akurat to czego zadasz to nie ma znaczenia bo na gwarancji to serwis
decuduje o wszystkim i jak mu sie spodoba to moze sie z tym o co prosisz
zgodzic.
Wez pod uwage to ze w FK pracuja tez ludzie ktorzy nei do konca wiedza czase
mco gadaja :) a niestety poznalem sie o tym na wlasnej skorze.
>
> Ja jeszcze planuję wysłać CD z uwiecznioną wadą monitora w pliku
> *.avi, ponieważ wada uwidacznia się okresowo..
bardzo dobry pomysl.
> ....
>
> Pan z serwisu powiedział, że w gwarancji mogą być wbite tylko ich
> symbole, bez żadnych dat..
> Ale podobno gwarancja jest przedłużana o okres pobytu w serwisie i
> skąd ja mam znać teraz dokładną datę? :(
powinna byc udokumentowana data przyjecia do naprawy oraz odbioru. nie musi
byc koniecznie na karcie gwarancyjnej, moze byc na osobnym formularzu
zgloszenia / odbioru sprzetu.
> ....
>
> "Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot kwoty
> ceny zakupu, jeżeli w okresie gwarancji ASS dokona czterech napraw, a
> sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające jego użytkowanie
> zgodnie z przeznaczeniem."
> To cytat z Karty gwarancyjnej. Czy mogę w tej sytuacji *żądać* zwrotu
> kasy? Czy *muszą* mi ja wtedy zwrócić? Czy to od Nich zależy co zrobią
> (wymiana/zwrot)?
to oni decyduja, bo jest tu "lub" i to do nich nalezy ktora droge wybiora.
> ....
>
> Czy mogę się jeszcze powoływać na: "Ustawę o szczególnych warunkach
> sprzedaży" jeśli pierwsza naprawa w serwisie była w czasie krótszym
> niż dwa lata od chwili zakupu, a teraz już ten termin jest
> przekroczony? ....
nie.
Gwarancja tyczy sie gwaranta (producenta) a niezgodnosc towaru z umowa
sprzedawcy. Tak wiec tu nie mozesz sie juz powolywac na niezgodnosc poniewaz
termin (2lata) jest przekroczony. Pozostaje jedynie droga gwarancyjna.
> pozdrawiam grzech
--
fi5h
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- Re: znów ten wrocław
- siad
- Re: Firma w stacji trafo
- Re: znów ten wrocław
- Re: znów ten wrocław [Policja,paralizator,zgon,Inowrocław]
- Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- Re: Mraz potrzebuje OBROŃCY na miarę posła KO mecenasa Giertycha (?)
- Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- Re: siad
- Re: siad
- dlugosc zycia
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-22 siad
- 2024-05-24 Re: Firma w stacji trafo
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław
- 2024-05-24 Re: znów ten wrocław [Policja,paralizator,zgon,Inowrocław]
- 2024-05-24 Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- 2024-05-24 Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- 2024-05-24 Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)
- 2024-05-24 Re: Mraz potrzebuje OBROŃCY na miarę posła KO mecenasa Giertycha (?)
- 2024-05-23 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-23 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-22 Re: siad
- 2024-05-22 Re: siad
- 2024-05-21 dlugosc zycia