eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja › Re: Gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Alek" <a...@A...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja
    Date: Thu, 22 Jul 2004 09:45:47 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 23
    Sender: a...@p...onet.pl@qb25.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <cdnrm4$nd5$1@news.onet.pl>
    References: <cdk0op$7p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@4...net>
    <cdk55n$2to$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: qb25.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1090482692 23973 217.99.11.25 (22 Jul 2004 07:51:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Jul 2004 07:51:32 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:228343
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tofifik" <rbociek@_no_spam_pf.pl> napisał w wiadomości
    news:cdk55n$2to$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > chodzi mi o to czy jak ja uzytkuje urządzenie prawidlowo tzn wg
    instrukcji
    > itd. a tu nagle przez kabel dostawcy kablówki idzie napiecie (czy to
    od
    > pioruna czy tez z centrali) i je#$%^#$ to czy oni moga sie
    zaslaniac tym ze

    Moim zdaniem producent sprzętu (gwarant) nie odpowiada w takim
    przypadku. Wina w tym momencie leży po stronie dostawcy kablówki i
    ewentualne roszczenia o naprawę czy też zwrot kosztów kierował bym do
    niego.
    Ale to oczywiście tak na logikę...

    pozdrawiam
    Alek






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1