eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja › Re: Gwarancja
  • Data: 2004-01-01 21:37:03
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin S." <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:bsutij$6g8$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiec tu jest lekki dylemat. Byla kiedys awantura o dyski twarde. Klient
    > zakupil dysk z 3 letnia gwarancja po czym po pol roku oddal dysk do
    serwisu
    > jako uszkodzony. W miedzyczasie gwarancje na dyski zostaly skrocone do 1
    > roku i klienci otrzymywali calkowicie nowy dysk z gwarancja jednoroczna.
    > Czyli defacto oddawali dysk ktory mial jeszcze 2.5 roku gwarancji a
    > otrzymywali taki na ktory mieli tylko rok. Wedlug mnie jest / bylo to
    > nieuczciwe. Jezeli nastepuje wymiana na nowy sprzet to powinna zostac
    > udzielona NOWA gwarancja, nie krotsza niz termin poprzedniej. Czyli
    jezeli
    > oddawany sprzet byl na gwarancji do powiedzmy: 3.2005 to powinna zostac
    > wydana NOWA gwarancja ktora obowiazuje do tego okresu. Byc moze jednak
    sie
    > myle i z przepisow wynika co innego. Jednakowoz pisze to z wlasnej
    praktyki
    > bo akurat pracuje w firmie komputerowej ;)

    No właśnie, jeśli sprzedawca reklamuje u swojego dostawcy np. w/w dysk i
    dostaje w to miejsce nowy ale z 1 roczną gwarancją (od pazdziernika 2002
    producenci dyskow twardych obnizyli okresy gwarancyjne do 1 roku) to co ma
    zrobic ? dac klientowi dodatkowy rok za nie swoj wyrób?

    Zbyszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1