  • Data: 2006-04-10 16:24:37
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl> napisał w wiadomości

    > Nic nie wiesz. Tylko ci sie wydaje, że wiesz, zwłaszcza o mnie. Nie zabawiaj
    > się w psychologa amatora bo ci to źle idzie.

    no dziwne ze amator Artur to samo napisal mimo iz ty o tym nie
    wspomnialas .. moze cos w tym jest ..

    > A skąd wiesz, że w ogóle chciałam się wypowiadać w tym temacie? Czemu coś z
    > góry zakładasz jako pewnik? To nieetyczne.. a ty to wszakże tak bardzo to
    > potępiasz.

    nieetycznym jest zakldanie ze ofiara mowi prawde a podejrzany jest
    winnym majac tylko jej zeznania,a nie przypuszczenie co dana osoba zaraz
    powie ...nie wkladaj mi swoich glupawych teorii w usta.

    > Jeszcze raz powtarzam, jak będę miała ochotę to sama sklecę post, nie
    > wyręczaj mnie, jeszcze nie jestem ubezwłasnowolniona.

    bede pisac wtedy gdy bede miec na to ochote