  • Data: 2006-04-10 19:32:06
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e1e0s0$slg$1@inews.gazeta.pl...
    > no dziwne ze amator Artur to samo napisal mimo iz ty o tym nie
    > wspomnialas .. moze cos w tym jest ..

    Słucham? No coments. Czasami bywasz żałosny, więc zaoszczędzę ci dalszych
    frustracji (sobie też) i nie będę odpisywać na dalsze posty w tym wątku.
    Szukasz ciągle punktu przewagi swojej nade mną? Jak masz coś do mnie
    osobiście, to nie zaśmiecaj gruby i uderzaj na priv.

    > bede pisac wtedy gdy bede miec na to ochote

    Pisz, ale trzymaj się chociaż jakiś zasad, nie wkładaj swoich słów w usta
    innych, nie konfabuluj i nie bądź wulgarny. Reszta jest możliwa do
    zaakceptowania. Netykieta się kłania. EOT, bo to się zamienia w dziecinną
    pyskówkę.

    Pozdrawiam,
    Akulka