  • 61. Data: 2004-03-18 03:42:56
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    salto wrote:

    > i co to niby wyjasnia - a jesli nawet przyjac te wyjasnienia - to i tak
    > logicznie rzecz biorac jest to kompletna bzdura

    No beton - odporny na wiedzę i trudny do zarąbania... Mikrosyfowe
    programy standardowo mają właśnie taką metodę cytowana. Inne, bardziej
    cywilizowane - odpowiednio bardziej cywilizowaną. Teraz może dotarło?
    Czy nadal nie rozumie?

    > utwierdzam sie w tym co wczesniej przypuszczalem
    > i wzajemnie

    Cóż, widać do błędu nie potrafisz się przyznać, więc plonkownica
    zostanie uaktualniona. Do niezobaczenia.

  • 62. Data: 2004-03-18 04:12:02
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    wiadomości news:c3asaj$153o$1@news2.ipartners.pl...

    > Decydującym? Chyba sobie żartujesz.

    Dlaczego ma zartowac?
    Pozdr

  • 63. Data: 2004-03-18 06:26:58
    Temat: Re: Gwa3t - czy mo?na jeszcze co? zrobia
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 01:27:22 +0100, Marcyś <m...@x...pl> wrote:

    >Mają OBOWIĄZEK przyjąć zawiadomienie o przestępstwie.
    >Zawiadomienie może złożyć każdy, kto powziął wiadomość
    >o zaistnieniu przestępstwa, nie tylko pokrzywdzony.
    >Dopiero potem muszą ustalić, czy osoba uprawniona
    >złoży wniosek o ściganie, o ile jest on wymagany
    >(a w przypadku zgwałcenia jest).
    >Przy braku wniosku policja lub prokurator wyda postanowienie
    >o odmowie wszczęcia postępowania.

    Dokladnie, musza sie zebrac w sobie machnac jakis formalny poczatek i
    zebrac podstawowe informacje dotyczace wydarzenia, dopiero jezeli
    dojda to tego ze to faktycznie _gwalt_ = faktycznie wniosek potrzebny,
    to wtedy sprawa glebnie, o ile wowczas dziewczyna nie zglosi wniosku.
    --
    Paul icq 325435693
    "Nobody rules these streets at night like me, the atomic punk"

  • 65. Data: 2004-03-18 06:40:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Robert.K." <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego ma zartowac?

    Bo decydującym dowodem w sprawie o gwalt jest sperma, DNA sprawcy, ślady
    naskórka itp. a nie oskarżenie po roku (które moze byc jako pomówienie
    potraktowane). Zeznanie w tym momencie to żaden dowód, który doprowadzi
    gwałciciela za kratki.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 64. Data: 2004-03-18 06:40:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

  • 66. Data: 2004-03-18 07:13:12
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > To akurat żaden problem. Chcąc kogoś oskarżać trzeba mieć dowód.

    Czy zatem kazde oskarzenie ktorego nie udalo sie
    udowodnic skutkuje zarzutem o falszywe oskarzenie?
    Czy kazda sprawa wniesiona do sadu, ktora konczy sie
    niekorzystnym wyrokiem dla pozywajacego,
    musi prowadzic do wyroku skazujacego (w ramach
    innej juz sprawy oczywiscie) za falszywe oskarzenie?

    WOJSAL

  • 67. Data: 2004-03-18 07:16:59
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "A.S." <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na twoim miejscu oskarzylabym rowniez rodzicow dziewczyny o brak opieki
    > nad dzieckiem.... ale to juz zostawiam Twojemu sumieniu..
    > pzdr

    Slusznie.;)
    Ukarac rodzicow, za to ze ich dziecko, zostalo skrzywdzone.

    Nie jestesmy w Szwecji na szczescie.

    WOJSAL

  • 68. Data: 2004-03-18 08:08:09
    Od: "salton" <s...@t...pl>

> [...]
    > programy standardowo mają właśnie taką metodę cytowana. Inne, bardziej
    > cywilizowane - odpowiednio bardziej cywilizowaną. Teraz może dotarło?

    powiedzmy ze teza jest zrozumiala - czy prawdziwa to sporne - nie prowadze
    statystyk na ten temat
    ton nadal nie nalezy do tych najbardziej eleganckich

    > Cóż, widać do błędu nie potrafisz się przyznać, więc plonkownica
    > zostanie uaktualniona. Do niezobaczenia.

    absolutna nieprawda - gdzie ten moj blad - czy tu ze ocenilem wypowiedz
    wiadoma jako niegrzeczna (dalej bylo gorzej)czy tu ze nie lubie poslugiwac
    sie slangiem i tego nie czynie - zadziwiajaca interpretacja!

    bez zalu zegnam

  • 69. Data: 2004-03-18 10:30:20
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
    > naskórka itp. a nie oskarżenie po roku (które moze byc jako pomówienie
    > potraktowane). Zeznanie w tym momencie to żaden dowód, który doprowadzi

    Czyzby ? Na czym opierasz swa wiedze w tym przedmiocie ?
    Jestes prawnikiem / sedzia ? Ile wyrokow o gwalt widziales
    w zyciu ? Na ilu sprawach byles ?
    Pozdr

  • 70. Data: 2004-03-18 11:08:59
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 18/03/2004 02:50, salto wrote :

    > duzo zarzutow - czesc pewnie uzasadniona - wszystkei jednak formalne
    >
    > zas malutkie stweirdzenie : niektórzy nerwowo reagują.] - to w istocie
    > przyznanie mi racji co do zarzutow chamstwa i gburostwa ktore postawilem (i
    > ktore podtrzymuje - porsze przeanalizowac sformulowania ktorych uzyli dwaj
    > rozmowcy - nie pozostawiaja watpliwosci)
    >
    > szkoda ze tak malutkie ze ledwie zauwazalne
    >
    > (tym bardziej szkoda ze ja w kwestii formalnej jak najbardziej i
    > niezwlocznie przyznalem racje praktycznie chyba tez jest to widoczne!

    Proszę wybaczyć szczerość, ale dla mnie nie stosowanie się do
    przedstawionych powyżej zasad formalnych, to także jak zechciał Pan to
    określić "chamstwo i gburostwo".
    Tak jak w stosunkach pozainternetowych zwraca się uwagę, aby być
    poprawnie adresowanym, aby kiedy idzie się do towarzystwa być czystym,
    odpowiednio ubranym, itd. -- to wszystko przecież także zasady formalne.

    Dla stałych uczestników tej grupy, to właśnie Pan, jest "chamski i
    gburowaty", bo przyszedł do nas w gości, nie zorientowawszy się
    uprzednio jakie stosunki u nas panują. A nawet zwrócenie Panu uwagi, nie
    spowodowało, że zechciałby Pan poświęcić swój czas, aby Pańskie posty
    były łatwiejsze w czytaniu poprzez stosowanie interpunkcji i usunięcie
    literówek przed wysłaniem. Używa Pan SDI, nie ma powodu aby się spieszyć
    przed wysłaniem.

    Przy okazji, zechce Pan łaskawie zaktualizować swój program do obsługi
    Usenetu i stron www zwany Microsoft Internet Explorer do najnowszej
    wersji 6.0 przy pomocy strony http://windowsupdate.microsoft.com/ ?
    Używa Pan wersji która ze względu na mnogość błędów stwarza zagrożenie
    bezpieczeństwa dla Pana i pozostałych internautów.

    [FUT: poster]
    Pozdrawiam,
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Man is by nature a political animal. (Aristotle, Politics)