    From: "Kalina" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Date: Wed, 17 Mar 2004 14:04:06 +0100

    Użytkownik "Magik" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c38s0m$4gv$1@news.onet.pl...
    > Witam
    [ciach]

    Witam!

    Sprawa bolesna i niełatwa:( Pewnie zaraz mnie tu zlinczują, ale uważam, że
    trzeba zastanowić się poważnie nad dowodami w sprawie. Jeśli poza słowami
    dziewczyny nie macie nic więcej to z dużym prawdopodobieństwem poza bólem,
    wstydem i innymi przykrymi konsekwencjami nic nie wywalczycie. Wierzcie mi,
    że trzeba się zastanowić nad konsekwencjami. Dziewczyna, znając życie,
    zostanie zmieszana z błotem, adwokaci wyciągną wszystko co tylko możliwe,
    aby podważyć jej wiarygodność. Na kolegę nie możecie liczyć, obdukcji nie
    macie. Poza tym kolega nie był świadkiem, wszystko co wie to to co usłyszał
    od dziewczyny. Przykro mi to pisać, ale ja odradzam "drogę przez piekło".
    Może warto poświęcić swój czas i energię na wyjście z traumy i np. terapię u
    psychologa?

    Pozdrawiam

    Kalina.

    PS. Nigdy nie przeżyłam gwałtu, ale zajmowałam się sprawami kilku ofiar.
    Wierz mi, że z dużo lepszymi dowodami ponieśliśmy klęskę. Smutne, ale
    prawdziwe:((( Najgorsze jest to, że bezkarny gwałt na twojej koleżance
    raczej nie będzie pierwszym i ostatnim.