  • Data: 2004-03-17 16:44:30
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "Magik" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    powiem tylko tyle że jak bym się znał na prawie i znał te wszystkie durne
    definicjee to bym się tu chyba nie pytał.
    Potrafisz zrozumieć człowieku że nie każdy jest prawnikiem??? czy to już
    przekracza zakres twojego pojmowania?? nie znam dokładnych definicji ale jak
    byś był chociaż troszke inteligętny to byś się domyślał o co mi chodzi. twój
    post nie wnosi niczego nowego do mojego pytania a tylko wyśmiewa moje
    nieścisłości.

    mimo to pozdrawiam