  • Data: 2007-09-07 11:44:48
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dajesz duzo prawdziwych argumentow, niekoniecznie slusznych,ale
    > prawdziwych.
    > wlasnie przez takie myslenie polskie prawo ma opinie broniacego
    > bandytow.

    nie mamy o czym gadac, zapraszam za tydzien na strone ktorej adres masz
    w stopce, zapoznaj sie wtedy ze statystykamiz dzialu 'Jestem niewinny' i
    przemysl sprawe durniu.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał