  • Data: 2007-10-24 16:57:36
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wygląda tak, że byliśmy u prokuratora, pani prokurator
    powiedziała nam, że jak trafimy na dobry sąd itd, to będzie możliwośc
    powołanie biegłych psychologów, seksuologów, będzie można dopuścic
    zeznania ludzi z jej otoczenia, nawet moje itd. Byliśmy u ginekologa -
    ma przesuniętą macice, torbiel - to może być wynikeim gwałtu, jak
    stwierdziła pani ginekolog.

    Mamy jej przyjaciółkę, której ona o wszystkim powiedziała jakiś czas
    temu, sama ta koleżanka przyznała, że wtedy z nią się coś stało, że
    nagle zniknęła, zamknęła się w sobie, nie było z nią kontaktu, tak
    samo twierdzi mój ( jej ) stary kolega, który wtedy się z nią
    kolegował. Mówi, że też widział że coś jest nie tak.

    Jeżeli trafimy na dobry sąd to będzie spora szansa, bo są też
    świadkowie takiego zdarzenia, że on do niej poszedł, przy wszystkich,
    kazał jej wstać, wstała i zaczął ją całować i przytulać, wyrwała mu
    się po tym, po czym chciała iśc do domu, on wtedy za nią poszedł.

    on siedzi teraz ( do stycznia - grudnia ) za pobicia i narkotyki,
    ponoć policja chce go wsadzić na dłużej, ale nie mają za co, bo nie
    mają dowodów.

    Myślę, że szanse są duże.

    Trzeba walczyć. Centrum praw kobiet, Ośrodek interwencji kryzysowej
    etc też nam pomogą.