    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Date: Sat, 11 Jul 2009 17:04:22 +0200
    <h30kof$kke$1@news.onet.pl> <4a543024$1@news.home.net.pl>
    <h31gab$1ec$1@news.onet.pl> <4a544b5b$3@news.home.net.pl>
    <h31lav$eue$1@news.onet.pl>
    <f...@t...googlegroups.com>
    <h321gn$ipq$1@news.onet.pl> <h3239p$qmq$1@inews.gazeta.pl>
    <h324tm$sve$1@news.onet.pl> <h326vp$cst$1@inews.gazeta.pl>
    <h32ao0$dm2$1@news.onet.pl> <4a54b9ea$1@news.home.net.pl>
    <h32f89$pgc$1@news.onet.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <Pine.WNT.4.64.0907111200100.228@quad>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

    > To prawda.
    > Ale fakt publicznego wystawienia oferty wiąże oferenta, zaś
    > przyjęcie oferty przez drugą stronę o tym przesądza - i sprzedawca
    > warzyw nie ma wyboru, jeśli oferta została przyjęta, przekonali
    > się o tym niektórzy sprzedający na allegro :)

    No wlasnie. Allegro... Kiedys mialem taki przypadek (a raczej nie ja, tylko
    kumpel).
    Jakis gosc wystawil starego mercedesa na allegro. BCM, czyli bez ceny
    minimalnej.
    Kumpel "na pałę" wpisał cene 20zł. I.. Wygrał :) Nikt go nie przebił.
    Sprzedający już po zakończeniu aukcji się wycofał,
    twierdząc, że pomylił się z tym brakiem ceny minimalnej. Że pierwszy raz
    wystawia na Allegro, i się nie zna itp...
    Ale kumpel nie chciał dać za wygraną. Chciał skierować sprawę do sądu.
    Zaczął pisać do Allegro. Dostawaał od nich jakieś odpowiedzi.
    Niestety nie znam dalszego ciągu, bo w międzyczasie kumpel odszedł na
    emeryturę, i więcej nie miałem z nim kontaktu.
    Jak Waszym zdaniem mogło (jak POWINNO) się to skończyć?