    From: kuba <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Date: Thu, 09 Jul 2009 18:02:01 +0200
    <h2r0u4$f34$1@inews.gazeta.pl> <h2r134$f70$1@news.dialog.net.pl>
    <h2r3ab$pe7$1@inews.gazeta.pl> <m...@n...lechistan.com>
    <h2s6f9$286$1@inews.gazeta.pl> <4a5246b2$1@news.home.net.pl>
    <h2uu2b$qti$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <d...@x...googlegroups.com>
    <h30eka$odc$1@news.dialog.net.pl>
    <f...@c...googlegroups.com>
    <h30gc2$pjl$1@news.dialog.net.pl> <h31i3s$99d$1@inews.gazeta.pl>
    <h32in6$sa$1@news.dialog.net.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h31i3s$99d$1@inews.gazeta.pl kuba

    > Odniosłem inne wrażenie.

    Masz problemy ze złożeniem tego do kupy? NIE informacja wydrukowana
    przez producenta gdy na opakowaniu, TYLKO informacja wywieszona przez
    sprzedawcę w sklepie (np. przy półce z konkretnym towarem).

    > Tylko że to twierdzenie, to czysta bzdura.

    To, że tak uważasz wywnioskowałem już z Twoich licznych postów, a
    zacytowałem Ci to jeszcze raz tylko po to, żebyś wiedział z jakim
    stanowiskiem polemizujesz, bo przecież chyba nawet tego nie wiedziałeś.

    > Cóż w takim razie mogłoby tę wolę uzasadniać?

    Jak wyżej.

    kuba