  • Data: 2009-07-09 11:36:26
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > rozumiem, ze kolega chyba nie zajarzyl (coz.. zdarza sie) - rozumiem,
    > ze jako-tako nie masz nic przeciwko temu, by ktos cie uznawal winnym
    > 'by default' i ze twoim zadaniem jest udowodnienie niewinnosci
    > ("spojrzcie, oto co mam na kompie" ... "widzicie? dmuchnalem i nie
    > jestem pijany" etc) "Niewinny nie ma nic do ukrycia" jak to sowieci
    > mawiali?

    Faktycznie nie zajarzylem. Chodzilo o domniemanie winy?:)
    Ja wyzej ( w sprawie domniemania picia alkoholu) opisywalem codzienna
    praktyke.
    Nic wiecej.
    Po za tym mysle, ze nie tego dotyczy watek, i bardzo odeszlismy od tematu.
    Chyba powinnismy wrocic na wlasciwe tory, bo sie wykoleimy ;)