  • Data: 2009-07-08 16:24:48
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h320a3$l4v$1@news.dialog.net.pl Ajgor <n...@...pl>
    pisze:

    >>> Hahaha.. Jak juz gdzie indziej napisalem - moja firma to jest panstwo w
    > Napisalem prawde. Lewandowski, Czarnecki.. tych pamietam.. Przestali byc
    > ministrami po tym, jak zagrozili,
    > ze nasza firme rozwiaza z powodu strajkow. Najciekawsze, ze Czrnecki
    > pozniej (Wiele lat pozniej) mial byc prezesem firmy :)
    > Na szczesnie nie zostal.
    Słuchaj, skoro masz takie informacje, wiesz o takich przekrętach (i z
    pewnością masz na to dowody, inaczej byś nie pisał), to jak możesz nie podać
    nazwy tej "firmy" i innych ważnych okoliczności?
    Przecież piszesz o aferach na skalę kraju.
    To nieuczciwe, ludzie powinni wiedzieć.
    A może obawiasz się, że naślą na ciebie hitmana? ;)

    --
    Jotte