  • Data: 2009-07-06 18:36:24
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor pisze:

    > Skoro towar jest jego własnością, to dlaczego ma nie decydować?

    Towar jest jego wlasnoscia, do momentu az ktos zechce jego oferte
    sprzedazy przyjac. Wtedy sprzedawca decyduje sie przeniesc swoja
    wlasnosc na nabywce.

    > Wiek kupującego przy towarze oznaczonym "Od 18 lat"
    > to jednak nie to samo, co kolor krawata :)

    W praktyce to samo. Sklep nie ma prawa legitymowac klientow, ktorzy chca
    kupic krawat lub gre komputerowa.

    > A kolor skóry.. to już rasizm.
    > Zakazany w konstytucji. Więc akurat na to
    > prawo istnieje.

    Na odmowe sprzedazy tez "prawo istnieje"

    > Oczywiście żartuję. Po prostu nie rozumiem.. Skoro te piktogramy pokazujące
    > wiek nie mają żadnej mocy prawnej,
    > a nawet w ogóle żadnego znaczenia, to po co one są?

    Bo tak sobie producent gry wymyslil.
    A po co sa jakies inne napisy? Po co sa znaczki w rogu kazdego programu
    TV czy filmu?

    > Informacja dla rodziców?
    > Ilu znacie rodziców, którzy na nie w ogóle zwracają uwagę?

    Ale to juz nie jest zmartwienie sprzedawcy :)

    > Tamten dzieciak, o którym pisałem - że się żalił, że mu gry nie sprzedali,
    > poprosił mamę, a ta poszła i mu kupiła :) Ot moc piktogramów...

    No i sam widzisz.

    Jacek Kustra