  • Data: 2022-03-15 11:46:42
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Mar 2022 16:10:57 +0100, kacapska onuca wzór J.F napisała:

> [...]
    rzecz-rosji-tlumaczem-pierwszej-damy-agaty-kornhause
    r-dudy-6746506864532032a

    > Tylko z powyzszego nie wynika, kto go zatrudnil.

    Hail Fiutin!

    Pewnie rutynowo przeczytałeś coś innego, bo w podlinkowanym artykule stoi:
    "Sam Mateusz Piskorski potwierdził w rozmowie z WP, że był w piątek na
    spotkaniu z prezydentową. Wskazał, że ze względu na jego znajomość
    rosyjskiego i ukraińskiego zaprosiła go tam dyrektor ośrodka, gdzie
    odbywało się spotkanie.
    Po godzinie Kwiatkowski oddzwonił i przekazał, że to nie Kancelaria
    Prezydenta była organizatorem tego spotkania i to nie kancelaria zaprosiła
    Piskorskiego na spotkanie, a księża orioniści i dyrektor ośrodka w
    Brańszczyku."

    > Poza tym ... czytam, ze wyszedl za kaucja w 2019r, mamy rok 2022,
    > co znaczy, ze zarzuty były dęte, a aresztowanie polityczne :-)

    No i nie doczytałeś, że:
    "W maju 2019 r. Mateusz Piskorski został zwolniony z aresztu śledczego, w
    którym spędził niemal trzy lata, w związku z uiszczeniem 200 tys. zł
    poręczenia majątkowego. Obecnie trwa jego proces przed Sądem Okręgowym w
    Warszawie, co nam potwierdził sam Piskorski.

    Potwierdza nam to również Tomasz Jankowski, sekretarz Partii Zmiana,
    głoszącej otwarcie prorosyjskie poglądy. Jankowski w rozmowie z Wirtualną
    Polską przyznaje, że partia obecnie jest zawieszona, a proces Piskorskiego
    toczy się z wyłączeniem jawności przed stołecznym sądem."

    Ja to wszystko rozumiem, bo pewnie cały czas "liczysz hipotezę" i nie masz
    czasu przeczytać artykułów, do których się odnosisz, co zresztą nie jest
    nowością.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek