  • Data: 2022-03-15 12:34:34
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Mar 2022 11:46:42 +0100, Olin wrote:
> [...]
    rzecz-rosji-tlumaczem-pierwszej-damy-agaty-kornhause
    r-dudy-6746506864532032a

    > Hail Fiutin!
    >
    > Pewnie rutynowo przeczytałeś coś innego, bo w podlinkowanym artykule stoi:
    > "Sam Mateusz Piskorski potwierdził w rozmowie z WP, że był w piątek na
    > spotkaniu z prezydentową. Wskazał, że ze względu na jego znajomość
    > rosyjskiego i ukraińskiego zaprosiła go tam dyrektor ośrodka, gdzie
    > odbywało się spotkanie.

    Zaprosiła to nie "zatrudniła"

> [...]
    > Piskorskiego na spotkanie, a księża orioniści i dyrektor ośrodka w
    > Brańszczyku."

    > No i nie doczytałeś, że:
    > "W maju 2019 r. Mateusz Piskorski został zwolniony z aresztu śledczego, w
    > którym spędził niemal trzy lata, w związku z uiszczeniem 200 tys. zł
    > poręczenia majątkowego. Obecnie trwa jego proces przed Sądem Okręgowym w
    > Warszawie, co nam potwierdził sam Piskorski.
    >
    > Ja to wszystko rozumiem, bo pewnie cały czas "liczysz hipotezę" i nie masz
    > czasu przeczytać artykułów, do których się odnosisz, co zresztą nie jest

    Jak istotne informacje sa gdzies na koncu, zakamuflowane wsród
    domysłów, to co sie dziwisz.

    Czyli leci proces juz 3 lata, widac jakies kiepskie dowody maja.
    I sad uznal za stosowne wypuscic z aresztu, czyzby wyglądało to na
    dętą sprawę ?

    J.