    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grozby via maile..
    Date: Sat, 11 May 2002 19:54:34 +0200

    "Jägermeister" wrote:

    > Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    .pl...
    > (...)
    >
    > Komenda Glowna Policji Wydzial ds.Przestepczosci Komputerowej.
    > Albo osobiscie albo via i-net.
    >
    > Oprocz tego oczywiscie kazda jenostka Policji na terenie kraju przyjmuje
    > zgloszenie.

    Tak, tylko te co znam nie maja przeszkolonych pracownikow od spraw
    przestepstw komputerowych.

    Podaj mi jeszcze skad wiesz, ze w KGP jest wydzial ds przestepczosci
    komputerowej ?
    Na stronie glownej KGP jest podany link e-mail do jakiejs osoby.
    Wyslalem zapytanie, ale nie otrzymalem dotychczas zadnej odpowiedzi.
    Gdy dzwonilem pod numer 0800 i na centrale to Panie szczerze mnie
    zapewnialy, ze nic na temat takiego zespolu, grupy nie wiedza, nie
    zostalem polaczony, ani nie podano mi nazwy, telefonu czy jakiejkolwiek
    formy kontaktu.

    Skad masz zatem te informacje i ile sie czeka na odpowiedz na e-mail ?

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.