  • Data: 2018-01-03 09:27:26
    Temat: Re: Grozba karalna wlamania?
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale za zgodą współwłaścicieli powyodrębniano tam kawałki indywidualne.

    W przypadku piwnic spółdzielni, to spółdzielcy nie mieli zbyt wiele do
    gadania. Zarząd (kiedyś, dawno temu) przydzielił piwnice poszczególnym
    członkom spółdzielni i tyle. A potem to już 221 kc i poszło.

    > Ja piszę przykładowo o suszarniach czy wózkowniach.

    Tu nie ma różnicy czy wózkarnia czy piwnica. Status prawny wózkarni czy
    piwnicy jest ten sam. Natomiast, jak się domyślam, chodzi Ci o sytuację,
    gdy ktoś pewnego dnia zakłada kłódkę na wózkarnię/suszarnię i przejmuje
    takie pomieszczenie na wyłączne użytkowanie. Jeżeli jest na to zgoda
    pozostałych współwłaścicieli - to ok, jeżeli nie ma - to problem.
    Zauważ, że 199 kc nie mówi o wymaganej formie zgody. Może być zatem
    zgoda niepapierowa.

    Pozdrawiam,
    Wojtek