    From: "Anyia" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grill w ogrodku
    Date: Wed, 8 May 2002 08:26:38 +0200

    Użytkownik Bastek <n...@n...no> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...254.173.2
    > Ogrodek jest
    > moj i nie rozumiem dlaczego nie moge tam rozpalic grilla?
    > Czy taki punkt regulaminu i jego interpretacja sa zgodne z prawem?
    >
    > Inna kwestia jest punkt, w ktorym zabrania sie sluchania muzyki lub
    > ogladania telewizji przy takiej glosnosci, ktora przeszkadza sasiadom. Nie
    > chce zaklocac nikomu ciszy nocnej ale w dzien lubie glosno sluchac muzyki.

    Moze z drugiej strony:
    wczoraj w ciagu dnia moi sasiedzi w bloku, pietro pode mna puscili muzyke w
    ciagu dnia tak glosno, ze obudzili mi dziecko.
    Poprosilam ich aby sluchali ciszej, posluchali, ale zaczeli palic papierosy
    przez okno, co spowodowalo, ze przez ponad dwie godziny przy temp.
    zewnetrznej musialam siedziec w domu z zamknietymi oknami (niestety nie
    moglam wtedy wyjsc z domu).

    Rozumiesz o co chodzi, czy mamy Ci usadowic sie pod oknami z muzyka
    disco-polo akurat w momencie jak np. Twoja Przyszla Zona po trzech godzinach
    w koncu uspi Wasze Przyszle Dziecko? Zapewniam Cie, ze wtedy pierwsze co
    zrobisz, to bedziesz mial pretensje o glosna muzyke :-)))))))))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia