  • Data: 2006-12-05 15:17:29
    Temat: Re: Granica pomiedzy inspiracja a naruszeniem praw autorskich.
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> szukaj wiadomości tego autora

    news:el3vna$hbp$1@opal.futuro.pl...

    > w przeciwienstwie do ciebie wlasnie wiem co pisze, a chcesz przykladu
    > zobacz domeny polsat.pl i polsat.com.pl, zreszta dowiedzialem sie
    > wszystkiego walczac o jedna domene, zreszta wystarczy jak zadzwonisz do
    > nask'u i sam sie dowiesz

    Domena polsat.pl z tego co pamietam nalezala do firmy z branzy SAT/TV .
    Firma istniala przed powstaniem TV Polsat i byla chronionym znakiem
    towarowym .
    Przypomnij sobie ile zaplacil Orlen za domene wlascicielowi jakiegos
    warszatu samochodowego .
    Tak jak pisalem wczesniej wrzuc w google domene microsoftu .pl , i zobacz
    co sie dzialo z proba jej sprzedazy . Gosc mial ta domene i postawiona na
    tym zielarnie , zabrali mu i tyle .
    Na tej grupie jest jeden sympatyczny czlowiek , ktory w pewnym stopniu
    pilotowal moja sprawe . Zajmuje sie wlasnie znakami towarowymi i ochrona
    znakow .