  • Data: 2004-01-18 11:00:35
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ktoś z sznownych grupowiczów mógłby mnie - jak wiadomo laikowi w
    > kwestiach prawa - wskazać definicję pornografii ? W jakimś kodeksie czy
    > innym tego rodzaju dokumencie ?

    Swego czasu tylnymi drzwiami wprowadzono przepis definiujacy pornografie
    jako przedstawienie organow w czasie "akcji". Smiechu bylo co nie miara.
    Tygodnik "Nie" opublikowal calostronicowy artykul z tresciami
    pornograficznymi, ktore nie podlegaly owej definicji prawnej (piss-sex,
    fingering, fisting, seks oralny, seks analny). Cala Europa zalewala sie
    lzami. Ostatecznie leb sprawie ukrecono (i bardzo dobrze zreszta).

    Tu masz interesujacy artykul o dyskusji pornograficznej w Szwecji, w
    ostatnim akapicie na pierwszej stronie jest ciekawe porownanie dzialan
    szwedzkich i polskich w tej materii
    http://polityka.onet.pl/162,6004,1,0,2244-2000-19,ar
    tykul.html
    Echa zwiazane z pierwsza impreza z serii Eroticon (1998):
    http://polityka.onet.pl/162,1034082,1,0,2164-1998-43
    ,artykul.html
    Tu sa opisane proby zdefiniowania pornografii przez polski parLament
    http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1017
    400&MP=1
    Komentarz Ludwika Stommy:
    http://polityka.onet.pl/162,5064,1,0,2232-2000-07,ar
    tykul.html
    Ciekawy artykul "Sex i lex":
    http://polityka.onet.pl/162,1139258,1,0,2426-2003-45
    ,artykul.html

    Nie dosc, ze nie ma prawnej definicji pornografii, trudno jest mowic o
    jakiejkolwiek definicji. Mimo, ze tych istnieja setki i z kazdym dniem
    przybywa nowych, ludziom obeznanym w pismie trudno jest dojsc do
    porozumienia, ktora bylaby ta najodpowiedniejsza. Stanowiska w tej sprawie
    sa tak odmienne, ze mozna sie spodziewac, iz bez uzycia sily nikt zadnej z
    nich nigdy nie ustali.

    --
    wsw