  • 31. Data: 2019-02-04 10:38:20
    Temat: Re: Gdzie należy zgłosić próbę wymszenia haraczu....
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > wiesz, program, ktory nie wykonuje żadnej interakcji poza zamianą
    > tekstu na obraz nie wykona raczej żadnej operacji, która mogłaby
    > zaszkodzić użytkownikowi. Jeśli pojawi się tam kod złośliwy, po prostu
    > zostanie pominięty przy analizie i albo zostanie zgłoszony błąd
    > dekodowania, albo zostanie pominięte.

    To nie było programów które były "wrażliwe" na emaila
    _bez otwierania załączników_ przez użytkownika?

    Takie błędy oprogramowania są _znacznie_ rzadsze ale były
    wykrywane/raportowane i pewnie jeszcze kiedyś będą.
    [ Ja kojarzę _co najmniej_ jeden taki bug w windach ]

    --
    A. Filip

  • 32. Data: 2019-02-07 15:18:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 10:38, A. Filip pisze:

> [...]
    > wykrywane/raportowane i pewnie jeszcze kiedyś będą.
    > [ Ja kojarzę _co najmniej_ jeden taki bug w windach ]

    były, były wrażliwe w zależności od ustawionych opcji również, dlatego
    napisałem "zależy jakiego programu używasz"

    Ba mam komputer w domu bez żadnego antywirusa i na nim p-stwo że jakiś
    wirus mi się uruchomi jest równe 0 (nie oznacza to p-stwa zdarzenia
    niemożliwego, dla przypomnienia niektórym), tym bardziej, że załącznik
    cokolwiek mi uszkodzi.

    --
    http://kaczus.ppa.pl