    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie należy zgłosić próbę wymszenia haraczu....
    Date: Thu, 7 Feb 2019 15:18:28 +0100
    <5c4b96ab$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2s89p$vba$1@node2.news.atman.pl>
    <5c51a5b5$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <q38vih$3ag$1@node1.news.atman.pl> <a...@w...eu>

    W dniu 2019-02-04 o 10:38, A. Filip pisze:

    > To nie było programów które były "wrażliwe" na emaila
    > _bez otwierania załączników_ przez użytkownika?
    >
    > Takie błędy oprogramowania są _znacznie_ rzadsze ale były
    > wykrywane/raportowane i pewnie jeszcze kiedyś będą.
    > [ Ja kojarzę _co najmniej_ jeden taki bug w windach ]

    były, były wrażliwe w zależności od ustawionych opcji również, dlatego
    napisałem "zależy jakiego programu używasz"

    Ba mam komputer w domu bez żadnego antywirusa i na nim p-stwo że jakiś
    wirus mi się uruchomi jest równe 0 (nie oznacza to p-stwa zdarzenia
    niemożliwego, dla przypomnienia niektórym), tym bardziej, że załącznik
    cokolwiek mi uszkodzi.

    --
    http://kaczus.ppa.pl